shaklee logo

shaklee logo

Friday 8 August 2014

Jeragat Pudar Seawal 7 Hari Minum Collagen Powder


Pengalaman mengandung anak kedua saya mengalami masalah jeragat. Jeragat keluar dengan meriah sekali sehingga lah saya bersalin, semakin terserlah jeragat saya sehingga ramai rakan-rakan dan keluarga yang menegur. 

Ada yang kata, itu pembawaan semasa mengandung, tetapi selepas bersalin tak hilang-hilang pun jeragat, masih lekat tu jeragat atau bintik-bintik hitam di celah-celah pipi tu.

Kebetulan waktu tu saya tengah mencuba set kurus shaklee, dan saya ternampak satu testimoni yang dikongsikan oleh rakan agen shaklee saya mengenai jeragat yang kian pudar setelah minum Collagen Powder shaklee. Dengan tak semena-mena saya jadi tertarik dan teruja untuk terus mencuba. 

Inilah testimoni yang membuat saya tertarik untuk mencuba.



KESAN SEAWAL 7 HARI

Saya tutup mata dengan harganya, beli dan cuba dengan penuh yakin. Dalam hati terfikir-fikir apa hal pula harganya meriah sangat hehe...apa yang best sangat sehinggakan harganya begitu mencabar jugak haha...

Dalam sekotak terdapat hanya 15 sachet. Sikit sangat lah pulak. Tapi, bila saya minum sachet yang ke 7, saya sudah nampak perubahan. Baru saya perasan bila orang sekeliling mula tegur. JERAGAT SUDAH MULA PUDAR, KULIT HALUS, LEMBAP DAN LEMBUT, MALAH SHINING, BERKILAT DAN SEMAKIN CERAH. Bukan berkilat disebabkan berminyak, tak...tapi kulit jadi licin. Saya kuar rumah tanpa guna bedak tebal, rasa yakin sangat. Bukan sahaja kulit semakin halus mulus, bah kan payudara selepas bersalin semakin kembali anjal. Tersenyum dengan keberhasilannya hehe...

Tapi saya tak minum lama, saya terpaksa berhenti selepas kotak kedua sebab saya mengandung anak ketiga. Ibu mengandung tak sesuai dan tak disarankan untuk minum Collagen Powder. Lepas bersalin anak ketiga ni, nak sambung balik minum. Inilah minuman kolagen kegemaran saya. I LOVE COLLAGEN POWDER SHAKLEE!!!

Bila dah nampak kesan yang memberangsangkan, baru lah hati ni tercari-cari apakah sebenarnya yang ada pada Collagen Powder shaklee dan apa yang membuatkan ia sangat berbeza. Inilah dia perbezaan dan keistimewaannya.



PERBEZAAN DAN KEISTIMEWAAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

  1. Merupakan kolagen henat yang mengandungi 4,000mg proprietary RSS (Red Snapper Scale), iaitu kolagen berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak dari sisik ikan merah laut dalam, bukan ikan merah kat pasaraya.
  2. Dicampur lagi dengan 7 bahan utama seperti ekstrak biji benih Camelia Japonica, Ekstrak Pfaffia, Kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B untuk membantu keberkesanannya lagi.
  3. Mempunyai kolagen bermolekul yang sangat ringan. Untuk apa pulak nak yang paling ringan? Supaya kolagen tersebut lebih mudah diserap ke dalam tubuh badan

MANFAAT LAIN YANG DIPEROLEHI DARI COLLAGEN POWDER SHAKLEE


  • ANTI-PENUAAN - Mengurangkan liang-liang pori, garis halus dan kedutan
  • MENCERAH - Mengurangkan jeragat, pigmentasi dan sekatakan warna kulit
  • MELICINKAN - Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit
  • MENEGANG Membantu menegang dan menganjalkan kulit dan payudara
  • MENGHIDRATKAN - Meningkatkan kelembapan kulit agar kulit tidak kering dan mengelupas
  • MENGEMBALIKAN KEANJALAN - Meningkatkan ketegangan kulit, menganjal dan melembutkan.
  • MENYUBURKAN- Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar


SILA KLIK LINK DI BAWAH UNTUK PEMBELIAN COLLAGEN POWDER



Jika ingin mendapatkan harga yang LEBIH MURAH dan ISTIMEWA iaitu HARGA AHLI, bolehlah hubungi saya untuk mendaftar ahli:

Mama Putri
Shaklee Independent Distributor [ ID 892829 ]
Email: myprincessraisha@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405



No comments:

Post a Comment