shaklee logo

shaklee logo

Wednesday 16 July 2014

NAK RAYA SAKAN TANPA NAIK BERAT BADAN



Saya mula mengenali Shaklee pada tahun lepas 2013. Pada ketika itu saya mencuba Set kurus Shaklee memandangkan badan saya susah untuk turun setelah beranak kali kedua. 

Saya tertarik untuk mencuba produk shaklee ketika itu kerana kebanyakan produk lain yang ditawarkan pada saya memerlukan saya untuk berdiet tidak menjamah nasi. Aduuuhaaiii.....saya rasa tak hidup kalau tak jamah nasi dalam sehari. Memang dari kecil makanan pertama adalah bubur...bubur nasi. 

Dan ada juga yang menawarkan produk di mana saya akan mengalami pembuangan yang kerap (Cirit birit) untuk membuang lemak. Kalau yang ini, memang saya tolak tepi sebab sangat membahayakan kesihatan. 

Tetapi dengan set kurus shaklee, saya masih boleh kurus dengan menjamah nasi setiap hari. 

BERAT BADAN TAK NAIK SEMASA MUSIM RAYA


Pengalaman paling best yang membuatkan saya jatuh cinta terus dengan set kurus shaklee, saya tak naik berat badan pun semasa musim raya, maintain tau walaupun raya sakan. Saya boleh makan sesuka hati.Jom saya kongsikan apa yang saya makan set kurus shaklee di musim raya.

SET KURUS SHAKLEE DI MUSIM RAYA

Terdiri daripada:


Lecithin
Omega Guard
Alfalfa Complex
Herb-Lax



LECITHIN

Bertindak untuk memecah lemak dan kolesterol. Lecithin akan bertindak sebagai "pembersih" salur darah, membantu mengemulsi dan metabolisma lemak dan kolesterol. Bertindak sebagai pelangsing dan menghalang obesity jika diambil secara berterusan dan teratur. 



OMEGA GUARD

Bertindak untuk membakar lemak dan menghalang pembentukan lemak. Omega Guard juga membantu mengurangkan selera makan dengan mengurangkan hormon serotonin yang menjadi punca kita rasa lapar. Anda akan rasa haus, maka akan mendorong anda untuk minum air lebih banyak.




ALFALFA COMPLEX


Bertindak untuk menyingkirkan dan membuang lemak dan kolesterol yang telah dipecahkan. memperbaiki masalah penghadaman seperti sembelit. Kajian klinikal telah membuktikan bahawa pengambilan jangka panjang akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. 



HERB-LAX


Bertindak untuk membersihkan usus atau membersihkan najis yang tersekat. Ia akan membersihkan secara lembut dan bertindak semulajadi terhadap tubuh. Membantu masalah sembelit dan mampu mengempiskan perut. Jangan risau untuk makan lebih, Herb_Lax akan membantu untuk bersihkan balik.


Harga Runcit untuk Set Kurus Musim Raya:

Lecithin : RM 52.50 (180 Biji)
Alfalfa Complex : RM 53.75 (330 Biji)
Omega Guard : RM136 (90 Biji)
Herb-Lax : RM 52.50 (120 Biji)

JUMLAH HARGA SET : RM 294.75 
* 1 Set ni boleh makan dari 1 - 3 bulan. Jimat sangat tau.


SILA KLIK LINK DI BAWAH UNTUK PEMBELIAN SET KURUS MUSIM RAYA:

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2693b86d477bff5ce5a0f6221e137f0d



Untuk harga lebih MURAH dan ISTIMEWA, iaitu HARGA AHLI, hubungi saya untuk mendaftar ahli:

Mama Putri
Shaklee Independent Distributor
ID892829
Sms / wasap 0168315405
Email: myprincessraisha@gmail.com




No comments:

Post a Comment