shaklee logo

shaklee logo

Tuesday 9 September 2014

Bestnya Jadi Ahli Untuk Makan Sendiri Tapi Tetap Terima Bonus Daripada Shaklee

"Bestnya Jadi Ahli, walaupun untuk makan sendiri tetapi tiba-tiba di tengah bulan duit bonus masuk ke akaun"




Itulah di antara keluhan di kalangan pelanggan saya yang selami ni mendaftar menjadi ahli hanya untuk makan sendiri, bukan untuk berbisnes. 

Ramai di luar sana yang sebenarnya salah anggap, mereka berfikir bahawa jika menjadi ahli adalah perkara yang sangat remeh. Mereka membayangkan bahawa mereka perlu berbisnes. Senenarnya tak kisah pun nak bisnes atau pun tidak.

APA UNTUNGNYA MENJADI AHLI WALAUPUN HANYA MAKAN SENDIRI?


1. LAYAK MENIKMATI HARGA AHLI. Sudah semestinya bila dah menjadi ahli anda akan dapat harga yang jauh lebih murah dari harga runcit, sekitar dalam 25-30% lebih murah.

2. LAYAK MENIKMATI PRODUK PROMOSI SETIAP BULAN. Setiap bulan, Shaklee akan menawarkan produk promosi yang berbeza-beza. Contohnya bulan September ni, Shaklee menawarkan Double Promosi, iaitu Promosi Collagen Powder Beli 6 Percuma 1 dan Promosi Meal Shakes Beli 3 Percuma 1. Jika anda seorang ahli, anda boleh menikmati tawaran promosi ni dengan perbezaan harga yang jauh sangat rendahnya berbanding jika anda membeli tawaran promosi ni dengan harga runcit.

3. LAYAK UNTUK MENGUMPUL POINT, UNIT VOLUME (UV). Setiap produk shaklee mempunya UV sendiri. 

Sama seperti situasi di mana jika menjadi ahli Bonuslink, kita mempunyai kad Bonuslink untuk mengumpul point semasa membuat pembelian di premis-premis yang telah ditentukan seperti Parkson Grand. Sambil kita membeli, sambil mengumpul point dan point tersebut kita boleh tebus barangan atau pun Cash Voucher. 

Dalam Shaklee, kita akan terima point UV bagi setiap pembelian dan UV tersebut dikumpul setiap bulan. Jumlah UV yang layak mengikut yang ditentukan oleh Shaklee akan layak menerima Bonus di pertengahan bulan berikutnya. 

Kebanyakkan pelanggan saya dapat menikmati Bonus ni, walaupun mereka BUKAN BERBISNES, mereka hanya MAKAN SENDIRI dan BERKONGSI DENGAN AHLI KELUARGA, SAUDARA MARA DAN KAWAN SEKERJA. Bestkan...tak perlu nak promote lagi. Bukan nak bisnes pun kan.

4. PEMBELIAN BOLEH DIBUAT DENGAN MUDAHNYA SECARA ONLINE. Shaklee menyediakan perkhidmatan secara online kepada ahli-ahlinya agar mudah untuk membuat pembelian. Tak perlu nak pergi ke Cawangan Shaklee. Hanya di hujung jari.


APA UNTUNGNYA MENJADI AHLI DI BAWAH NAUNGAN SAYA WALAUPUN HANYA UNTUK MAKAN SENDIRI?


1. ANDA TETAP DILAYAN SEPERTI PELANGGAN. Walaupun anda sudah menjadi ahli, anda masih boleh membuat pembelian dari saya. Aik? Kenapa pula macam tu? Jangan salah anggap...

Kebanyakkan pelanggan saya yang sudah menjadi ahli masih membuat pembelian dengan saya, saya yang uruskan pembelian dan penghantaran seperti mana saya melayan pelanggan yang bukan ahli, tetapi bezanya pembelian akan dibuat atas nama dan ID pelanggan saya tersebut. 

Itulah istimewanya, sebab saya memahami ada segelintir pelanggan yang ENGGAN MENJADI AHLI disebabkan oleh terasa terbeban untuk menguruskan pembelian sendiri. Mungkin kerana terlalu sibuk, jarak yang jauh dan tidak mempunyai peluang untuk ke cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau tiada kemudahan untuk membuat pembelian secara online.

Yang bestnya lagi, kebanyakkan pelanggan saya bukan sahaja menjadi ahli, malah menjadi rakan yang akrab. Tidak disangka, dari pelanggan menjadi rakan seperti adik beradik, mengeratkan silaturrahim...

BAGAIMANA NAK MENDAFTAR AHLI? HANYA DENGAN SEMUDAH....


1. HANYA BERIKAN MAKLUMAT DIRI ANDA. Saya akan uruskan semua urusan pendaftaran ahli anda secara online. 

2. BAYARAN HANYA RM65.00 TIDAK TERMASUK KOS PENGHANTARAN. Kos penghantaran RM20.00 untuk seluruh Malaysia.


Jika anda tergolong daripada mereka yang CONSUME SHAKLEE UNTUK MAKAN SENDIRI dan TIDAK BERMINAT UNTUK BERBISNES dan BERMINAT MENJADI AHLI BERSAMA SAYA, jangan segan-segan untuk menghubungi saya ya.


HUBUNGI SAYA:

Mama Putri
Shaklee Independent Distributor [ ID 892829 ]
Email: myprincessraisha@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405


No comments:

Post a Comment