shaklee logo

shaklee logo

Sunday 1 December 2013

Meal Shakes Shaklee

Keistimewaan Meal Shakes?

Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya yang mudah untuk diserap. Kandungannya terdiri daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam system tubuh.

Siapakah Yang Sesuai Meminum Meal Shakes?

Meal Shakes sesuai untuk semua golongon bermula bayi berumur 1 tahun ke atas, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian ), orang sakit, orang yang terlalu sibuk berkerja atau orang yang sering mengambil makanan segera.

Kebaikan Utama:

[1] Meal Shakes membekalkan nutrisi yang lengkap dimana ia menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. ia turut mengandungi lecithin soya yang berkerjasama dengan vitamin larut lemak.
 [2] Membekalkan nutrisi kepada sel-sel tubuh badan kerana ianya kaya dengan protein ( Tidak mengandungi laktosa ) yang baik untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
[3] Membantu pembesaran kerana mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
[4] Anti oksida dimana ia mengandungi vitamin A, C, E, Zink, selenium yang merupakan anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

 



No comments:

Post a Comment