shaklee logo

shaklee logo

Wednesday 16 July 2014

TIPS BERPANTANG TANPA MASALAH SEMBELIT

Pengalaman lepas memberi pengajaran. 
Beranak sebelum ni saya mengalami sembelit yang teruk dari masa mengandung sehinggalah selepas beranak. Paling teruk apabila mengalami pendarahan ketika membuang air besar gara-gara sembelit yang teruk. Bayangkan betapa tidak selesanya perut jika berhari-hari tidak membuang, dan bila tiba masa untuk membuang susah pulak untuk membuang, terperuk berapa lama duduk dalam tandas. 

Paling menyeksakan apabila setelah beranak,lagi-lagi saya beranak caesarean, tidak boleh untuk memaksa atau mengajan najis untuk keluar, bahaya untuk luka caesarean tersebut. Memang menyeksakan. Walau banyak mana makan buah dan sayur-sayuran pun tetap sama juga mengalami sembelit. 



Tetapi kali ni, saya mengandung dan berpantang sepenuhnya dengan set vitamin shaklee. Masa tu lah saya tahu dan yakin yang ostematrix memang membantu untuk elak sembelit seperti yang dicanang-canang oleh kawan-kawan yang memang sudah mencubanya.




KEISTIMEWAAN OSTEMATRIX SHAKLEE


  • Merupakan kalsium yang paling seimbang isinya bagi memastikan kadar penyerapannya adalah 99% untuk membantu meningkatkan keberkesanannya.

  • Formulanya unik, dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati. Mengandungi kalsium, magnesium, fosfors dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Perlunya gabungan nutrien-nutrien ini untuk membantu penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral iaitu elak pembentukan batu.

FUNGSI OSTEMATRIX SEMASA BERPANTANG

  1. Melembutkan najis untuk mengelak sembelit
  2. Mengurangkan lenguh-lenguh badan semasa berpantang
  3. Mengurangkan sakit pinggang yang sering dialami ketika berpantang
  4. Membantu merangsang penghasilan susu

Harga Runcit Ostematrix Shaklee:

RM 61.00 (Tidak termasuk cas pos)
120 Biji Tablet

Untuk harga lebih MURAH dan ISTIMEWA, iaitu HARGA AHLI, hubungi saya untuk mendaftar ahli:

Mama Putri
Shaklee Independent Distributor
ID892829
Sms / wasap 0168315405
Email: myprincessraisha@gmail.com



No comments:

Post a Comment