shaklee logo

shaklee logo

Tuesday 22 July 2014

Testimoni Meal Shakes Shaklee - Terbaik Untuk Si Manja Anda



Anak adalah anugerah Allah yang paling berharga, yang perlu kita jaga dan bentuk dengan sebaiknya. Sebagai ibu bapa, kita inginkan yang terbaik untuk anak kita terutamanya dari segi kesihatan. Jika anak sihat, anak cergas dan pintar, kita akan turut merasa gembira. Jika anak sakit, kita juga akan risau memikirkan kesihatan mereka dan kesengsaraan mereka ketika sakit sehinggakan kalau boleh rasa sakit yang dialami anak dipindahkan kepada kita, biar kita yang merasainya, bukan anak kita. 

Bagaimanapun, syukur Alhamdulillah....berjumpa dengan supplemen yang paling laris untuk kesihatan anak-anak iaitu Meal Shakes Shaklee. Supplemen yang wajib di miliki untuk seisi keluarga. Hari ini saya akan berkongsi testimoni Meal Shakes di mana telah banyak membantu ibu-ibu di luar sana.

Kepada yang tidak mengetahui apa itu Meal Shakes, mari berkenalan sedikit mengenainya.

APAKAH KHASIAT YANG DIPEROLEHI DARIPADA MEAL SHAKES?




MENGAPA MEMILIH MEAL SHAKES SHAKLEE?



TESTIMONI MEAL SHAKES SHAKLEE

Berikut perkongsian testimoni yang mana rata-rata ibu berjaya mengatasi masalah anak yang kurang selera makan, anak yang sering dan mudah demam dan selsema, anak yang kurang berat badan.

Jom lihat di antara testimoni yang dikongsikan oleh ibu-ibu yang hebat dan telah membuat pilihan bijak untuk anak-anak mereka:










Syukur sangat-sangat dapat membantu ibu-ibu yang prihatin ke atas kesihatan anak di luar sana. Yang paling menyeronokkan lagi, ibu-ibu tak perlu bergantung sangat dengan ubat-ubat hospital, tak perlu nak kerap kali mengunjungi klinik-klinik yang hanya menambah kos perbelanjaan kalau kesihatan anak semakin baik. Dapat juga berjimat untuk membeli keperluan yang lain kan.


Hubungi Saya:

Mama Putri
Shaklee Independent Distributor
ID892829
Sms / wasap 0168315405
Email: myprincessraisha@gmail.com


No comments:

Post a Comment